Klacht: Bus omrijden

op 20 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik woon in heesch noord Brabant iedere morgen sta ik te wachten op de bus. Om 8:04 bij bushalte café van der Heijden. Omdat de bus vaak heel erg vol is is er een tourbus ingezet. Alleen die kwam eerst ook altijd langs onze halte. Maar nu gaat de bus ineens door het dorp heen inplaats van langs ons. Mijn vraag en klacht is waarom? Want dit is heel vervelend. En de lijnbus is altijd te laat dus kom ik ook niet meer optijd oo het werk wat een groot probleem is op mijn werk.

Als het kan dat de tourbus ook langs onze halte komt / de John f kennedystraat want daar staan meer haltes

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 20 september 2017 om 08:52 geantwoord

Beste Manongriensven,

Wat jammer om te lezen dat de bus niet meer langs jouw halte komt.

Ik wil het graag voor je uitzoeken. Om dit te kunnen doen heb ik nog wat aanvullende informatie van je nodig:
- lijn nummer van de bus
- halte waar je wilt instappen
- halte waar je wilt uitstappen.

Zodra wij deze informatie hebben ontvangen zullen we je klacht verder in behandeling nemen.

^JP
Webcareteam Arriva

Heeft op 21 september 2017 om 08:28 geantwoord

Het lijn nummer is 90
De halte waar ik in wil stappen is café van der Heijden in heesch 8:04
En de halte waar ik uit wil stapppen is centraal station in 's-Hertogenbosch.
Ik hoop dat u iets aan deze informatie hebt en er wat mee kan doen want het was vanochtend weer het zelfde.
Met vriendelijke groet Manon Hooymans/ van Griensven.

Alle klachten die gemeld zijn door Manongriensven