Klacht: bus niet op komen dagen

op 13 juli 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Op dinsdag 11 juli 2017. Wachtende op centraal station Dordrecht is bus nummer 10 tot 2 maal toe achter elkaar niet op komen dagen!!!!! Op een dag met zeer veel regen.
Het betreft de bus van 20:10 en 20:40
Hierdoor heb ik mijn afspraak niet gehaald. En ben ik een hele goede deal mis gelopen wat mij heel erg veel geld heeft gekost!. Ik vind dit onacceptabel. Er kan van alles aan de hand zijn waardoor dit voorval te begrijpen is. Maar zonder enige melding kunt u zich dit zich toch niet verantwoorden. Dit is al de zoveelste keer dat ik een klacht ondervind bij arriva. En dit stelt mij zeer teleur. Jullie hebben me al zoveel geld gekost en onkosten en andere problemen. Ik vind dit gewoon weg niet kunnen.

Een schadevergoeding.
Een tegemoetkoming
En een beter systeem met oplossing voor dit soort voorvallen.
Vermeld het op uw website, geef een melding via een digitaal bord. Stuur desnoods een collega buschauffeur naar desbetreffende opstaphalte om klanten te informeren.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 13 juli 2017 om 08:01 geantwoord

Beste patriciaaaa,

Ai! Niet leuk om te lezen dat de bus tot tweemaal toe niet op is komen dagen. Begrijpelijk dat je daar van baalt. In het volgsysteem van de bus kan ik helaas niet meer achterhalen waarom de ritten van afgelopen dinsdag zijn komen te vervallen. Ik heb je klacht daarom intern doorgestuurd naar de regio zodat de uitval van de ritten uitgezocht en besproken kan worden. Excuses voor het ervaren ongemak en de extra reistijd! Je geeft aan graag een tegemoetkoming te willen ontvangen. Ik kan en mag daar langs deze weg helaas niet over oordelen, ik wil je het advies geven om de informatie over de geld terug bij vertraging regeling te raadplegen: https://www.arriva.nl/consumenten/service-contact/veelgestelde-vragen.htm.

^MR
Webcareteam Arriva

Bericht van Arriva

3 maanden geleden - Beste patriciaaaa, Inmiddels heb ik vanuit de regio een terugkoppeling ontvangen. De beide ritten zijn gisteravond komen te vervallen vanwege een defecte bus. Nogmaals excuses voor het ervaren ongemak! Met vriendelijke groet, ^MR Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door patriciaaaa