Klacht: Bus niet op komen dagen

op 17 juni 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bus 155 naar Gemert is niet op komen dagen waardoor ik van 16.35 (bus vertrekt 16.48 uur) eerst een half uur heb gewacht totdat de bus zou komen en daarna ben ik nog even naar de supermarkt gegaan omdat ik honger had. Ik stap in de bus die een uur later vertrekt en kom om 18.19 aan en heb geen tijd meer om te eten voordat ik een afspraak heb om 18.30 uur. Ik baal hier erg van.

Gewenste Oplossing:

Ik hoop dat de reiskosten worden vergoed, want dan maakt de tijd die ik heb verzeten nog een beetje goed.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 18 juni 2016 om 07:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hallo Vivian,

Wat balen dat de bus gisteren niet is op komen dagen! Helaas zie ik geen oorzaak van de uitval in het systeem staan. Wellicht kom je in aanmerking voor de regeling 'Geld terug bij vertraging': https://www.arriva.nl/consumenten/service-contact/veelgestelde-vragen.htm

We bieden je onze excuses aan voor de opgelopen vertraging en het ervaren ongemak.

Met vriendelijke groet,
^DK
Webcareteam Arriva

Heeft op 19 juni 2016 om 10:49 geantwoord

Ik kan het contactformulier bij Geld terug bij vertraging niet openen ivm onderhoudswerkzaamheden.

Alle klachten die gemeld zijn door Vivian1996