Klacht: Bus niet komen opdagen

op 03 oktober 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag 3 oktober wilde ik de buslijn 21 richting Aachen Klinikum nemen om 13:55 uur, op de Vrankerkerklaan/Beersdalweg. Ik stond daar om 13:49 en de bus is helemaal niet komen opdagen. Waardoor ik moest wachten op lijn 24 en nu weer te laat zal komen op mijn werk. Waarschijnlijk is de bus chauffeur veels te vroeg aangekomen.

Gewenste Oplossing:

Wanneer de bus chauffeur zich aan de tijden houdt

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 03 oktober 2017 om 14:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste E. Elsayed,

Ik heb de ritgegevens van deze rit erbij gepakt. De bus is niet te vroeg vertrokken. De bus stond nog vanuit zijn vorige rit vast in het verkeer. De bus had inmiddels een vertraging opgelopen van 20 minuten, daarom is er voor gekozen om de bus uit te laten vallen omdat de volgende bus op het zelfde tijdstip zou arriveren als deze.

Excuus voor het ervaren ongemak.

Met vriendelijke groet,

^SH
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door E.Elsayed