Klacht: Bus niet komen opdagen

op 20 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

De bus 135 die om 14.27 op de Leeghwaterlasn, Den Bosch had moeten vertrekken richting Heusden, is niet op komen dagen.
Dit is een halte bij diverse scholen en last daarmee veel kinderen in de kou staan. Bovendien zijn ze te laat thuis voor andere afspraken,

Als er een wijziging op een rooster plaats vindt, moet dat zichtbaar zijn voor de gebruikers. Graag bevestiging van de procedure bij uitval

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 20 september 2017 om 15:59 geantwoord

Beste Hanhey@me.com,

Niet leuk om te lezen dat lijn 135 om 14:27 uur niet bij halte Leeghwaterlaan is geweest vandaag. Dat is uiteraard niet de bedoeling.

In mijn systeem kan ik ook geen bijzonderheden of incidentmelding vinden over deze bus en had dus gewoon moeten rijden. Je klacht heb ik daarom intern doorgegeven in de regio. Daar zal je klacht verder uitgezocht en opgepakt worden. Ik ga ervan uit dat deze lijn in het vervolg wel weer om 14:27 uur bij halte Leeghwaterlaan zal vertrekken.

Excuses voor het ervaren ongemak die jij of je kind(eren) hebben gehad hierdoor. Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: https://bit.ly/

^LH
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door Hanhey@me.com