Klacht: Bus niet gekomen

op 22 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Om 15:40 is bus 88 richting Rotterdam niet gekomen. Op her bordje staat deze bus ook niet meer aangegeven. Ik moet nu een kwartier wachten waardoor ik te laat kom bij mijn afspraak. Waarom rijdt deze bus niet?

Ik ben tevreden wanneer Arriva een verklaring geeft waarom deze bus niet is gekomen en daarbij een passend excuus geeft. Hetzij met of zonder tegemoetkoming

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 maand geleden - Beste Louise12345678, Uit jouw reactie begrijp ik dat lijn 88 richting Rotterdam niet is komen opdagen bij de halte waar jij stond te wachten. Om te kunnen uitzoeken wat de oorzaak hiervan is geweest willen wij graag weten bij welke halte je op deze lijn stond te wachten. Met vriendelijke groet, ^SH Webcareteam Arriva

Arriva

Heeft op 03 oktober 2017 om 15:33 geantwoord

Beste Louise12345678,

Helaas hebben we tot op heden geen reactie mogen ontvangen. Wij zullen de melding dan ook afsluiten. Indien je toch nog een melding wil maken kun je terecht op onze site om dit formulier in te vullen:

^SH
Webcareteam Arriva