Klacht: Bus niet gekomen

op 07 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik stond om 19:30 bij de clavecymbelstraat te wachten op mijn bus die om 19:37 hoort te komen. Om 19:48 is de bus er nog steeds niet, en staat et ook niks op arriva of 9292 van vertraging…
Hierdoor heb ik dus mijn afspraak gemist..

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als die bus gewoon eens optijd komt!!! Of op zijn minst het aangeven in de app!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

7 maanden geleden - Beste Georginam, Wat balen dat de bus niet kwam en vervelend dat je hierdoor een afspraak hebt gemist. Om welke lijn gaat het? Met vriendelijke groeten, ^JP Webcareteam Arriva

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 14 september 2017 om 21:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Georginam,

Helaas hebben we tot op heden nog niet de benodigde informatie van jou ontvangen om de klacht door te kunnen sturen naar de regio. Daarom wordt de klacht afgesloten.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Je vindt ons onder @Arriva_NL en www.facebook.com/ArrivaNederland.

Met vriendelijke groet,
^MR
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Georginam