Klacht: Bus naar Arnhem centraal

op 09 oktober 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Alweer is de bus in Doetinchem den Ooiman doorgereden omdat die “vol” zit. Er konden nog makkelijk mensen bij in. Dit is nu al de 3e keer dat dit gebeurd.

Dat er extra bussen komen of dat de busschauffeur gewoon stopt. Beetje opschuiven en er kunnen nog makkelijk mensen bij.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 maand geleden - Beste Doran123, Begrijpelijk dat je ervan baalt dat de bus is doorgereden omdat deze vol zat. De chauffeur is verantwoordelijk voor de reizigers in de bus. Er mogen een max aantal reizigers mee. Het is aan de chauffeur om te bepalen of het wel of niet veilig genoeg is om nog meer mensen in te laten stappen. Zou je misschien nog aan kunnen geven om welke lijn het gaat, vertrektijd van de bus, en in welke richting je wou reizen? Dan maak ik er een melding van zodat er naar inzet van bussen gekeken kan worden. Met vriendelijke groet, ^LH Arriva Webcareteam

Reactie van de melder van de klacht Doran123

1 maand geleden - Lijn 29 richting Arnhem centraal station. Om 15.58 uur.

Arriva

Heeft op 09 oktober 2017 om 17:01 geantwoord

Beste Beste Doran123,

Bedankt voor je snelle reactie. Je klacht heb ik intern doorgegeven aan de desbetreffende afdeling zodat er naar de planning gekeken kan worden.
Hopelijk ervaar je snel verbetering.

Excuses voor het ervaren ongemak die je hebt door te volle bussen.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: https://bit.ly/

^LH
Arriva Webcareteam