Klacht: bus lijn 41

op 20 januari 2014 over Qbuzz in de categorie Openbaar Vervoer

Woensdag 15 januari jl. wilde ik bus 41 van 17.06 nemen vanaf het Centraal Station Utrecht. Ik was om 17.02 bij de halte. Om 17.04 verdween de bus van het bord en van mijn medepassagiers hoorde ik dat dat al eerder was gebeurd en dat de bus dan niet kwam. Na nog een poosje gewacht te hebben kwamen er twee bussen aanrijden, beiden lijn 41. Ze stopten achter elkaar en alle mensen stapten in de voorste bus, ik ook. Toen alle passagiers in de bus zaten, stopte de chauffeur de motor en de achterste bus reed weg, leeg. Dat bleek de bus van 17.06 uur te zijn en wij zaten met z’n allen in de bus van 17.14. Dit was voor mij het zoveelste baalmoment sinds de qbuzz rijdt. Elke ochtend reis ik vanuit Cothen naar Utrecht. Sinds Qbuzz rijdt moet ik elke dag staan, soms rijdt de bus zelfs door omdat deze vol is. De bus is nooit op tijd bij de halte en volgens de dienstregeling hoort deze om 8.01 uur op Centraal in Utrecht te zijn maar is er nooit voor 8.10 uur. Kortom, tot nu toe ben ik zeker niet blij met qbuzz.

Bus 241 terug in de dienstregeling.
Graag ontvang ik een reactie

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Qbuzz

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Qbuzz nog niet in behandeling is genomen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Qbuzz in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Qbuzz een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door anneke.vandermispel