Klacht: Bus laat mij staan.

op 03 oktober 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

De buurtbus 204 op maandag om 8:11 die langs de kluisstraat rijdt die laat mij gewoon staan. Ik mag niet mee omdat er nog een andere bus 644 komt. Dat is inderdaad zo, maar de 644 die slaat vaak veel haltes over, de halte waar ik ook sta. Daarom dat ik elke maandag te laat op school aankom.

Als de buurtbus 204 op maandag om 8:11 mij niet meer laat staan. Zodat ik optijd op school kan zijn. Hij mag tenslotte niemand weigeren.
Of dat de bus 644 langs ALLE haltes rijd die hij hoort te rijden.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 maand geleden - Beste Sterre, Wat ontzettend jammer om te horen dat je niet meekon met de buurtbus. Zou je kunnen aangeven of dit het gevolg was van een volle bus? Heb je uiteindelijk met lijn 644 kunnen reizen? Ik zie in de dienstregeling dat deze halte wel een halte is waar deze lijn zou moeten stoppen. Ik hoor graag van je! Met vriendelijke groet, Nena Terpstra Arriva Webcare.

Reactie van de melder van de klacht Sterre Verhagen

1 maand geleden - De buurtbus 204 zat niet vol, er waren nog 4 plekken vrij. Bij de 644 is elke ochtend een andere chauffeur dus elke dag rijd degene anders. Uiteindelijk kwam de 644 wel maar een uur later omdat hij in de file stond.

1 maand geleden - Ik heb bericht ontvangen dat deze klacht over Arriva is afgesloten door de melder van de klacht.

Heeft op 03 oktober 2016 om 15:19 geantwoord

Okee dankjewel! Word er ook iets geregeld voor de buurtbus dat we daar wel mee mee mogen? Want dit is voor meerdere mensen een probleem dat ze worden afgewezen en niet mee de buurtbus is mogen

Arriva

Heeft op 03 oktober 2016 om 15:31 geantwoord

Hoi Sterre,

Je klacht is intern doorgegeven in de regio zodat het besproken wordt met de chauffeurs van de buurtbus.
De buurtbus horen reizigers namelijk gewoon mee te nemen.

^LH
Arriva Webcareteam

Reactie van de melder van de klacht Sterre Verhagen

1 maand geleden - Vandaag weer hetzelfde probleem gehad als gisteren, de buurtbus 204 van schijndel naar best om 8:11 heeft mij weer geweigerd. Hij zei dat ik perse de 644 die vanuit Veghel naar Boxtel rijd moest pakken omdat die bus speciaal voor de studenten is. Ik heb hier op geantwoord dat de 644 niet langs de haltes rijd die hij hoort te rijden. Helaas weigerde hij mij toch. Ik kom zo elke dag te laat op school, en daar worden mijn leraren echt niet blij van. Ik hoop dat er ook echt iets aan gedaan word! Groet Sterre

Alle klachten die gemeld zijn door Sterre Verhagen