Klacht: bus kwam te laat

op 13 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 13 december 2017 om 21:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste superboer,

Oh jee! Niet leuk om te lezen dat jij vanochtend te laat op je werk kwam omdat de bus met vertraging heeft gereden. Ik snap dat je daar van baalt. In het volgsysteem van de bus kan ik helaas niet ontdekken waarom lijn 28 vanochtend met vertraging heeft gereden. Ik stuur je klacht over de vertraging van lijn 28 intern door naar de regio zodat er op de punctualiteit gelet kan worden. Excuses voor de extra reistijd van vanochtend!

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Je vindt ons onder @Arriva_NL en www.facebook.com/ArrivaNederland.

Met vriendelijke groet,
^Manon
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door superboer