Klacht: Bus kwam niet opdagen

op 13 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik stond al om 7:15 op het busstation in Uden, zodat ik bus 605 naar Eindhoven om 7:19 kon halen. Deze kwam niet opdagen. Bus 605 van 7:34 kwam ook niet opdagen. Hierdoor heb ik mijn trein in Eindhoven gemist en kom ik veel te laat op een afspraak waar ik eigenlijk op tijd zou aankomen.

Als de bussen wel komen opdagen op de tijden die er voor staan.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 13 december 2017 om 20:19 geantwoord

Beste Lynneke15,

Niet leuk om te lezen dat de bus vanochtend om 7.19 uur en 7.43 uur niet op is komen dagen. Begrijpelijk dat je daar van baalt! Helemaal als je daardoor de trein hebt gemist. In het volgsysteem van de bus kan ik helaas niet ontdekken waarom de ritten zijn komen te vervallen. Daarom stuur ik je klacht intern door naar de regio zodat de situatie uitgezocht kan worden. Daardoor kan er ook op de punctualiteit van lijn 605 gelet worden. Excuses voor het ervaren ongemak en de extra reistijd!

^Manon
Webcareteam Arriva