Klacht: Bus kwam niet opdagen

op 10 november 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste arriva,

Vannacht om 01:20 zou er op druten busstation een bus komen, wij stonden ruim van te voren daar en er was geen bus om 01:35 was er nog steeds geen bus. Ik vind dit erg slecht ook omdat dit de laatste bus is vannuit druten die richting beneden leeuwen gaat. Ik ben dus met een taxi gegaan en heb hiervoor moeten betalen terwijl ik eigenlijk gratis reizen ook dit vind ik erg jammer nu.

Ik hoop dat in hier een antwoor op krijg en liefst de kosten voor de taxi vergoed.

Met vriendelijke groet
Milou Huisman

Gewenste Oplossing:

/

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 10 november 2017 om 10:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Milou,

In jouw reactie geef je aan dat de bus niet bij de halte is komen opdagen.
Zoals ik je medereiziger ook heb verteld kan ik helaas niet terug zien of dit inderdaad het geval is geweest.

Ik kan ook geen beslissingen maken over vergoedingen van taxi kosten. Ik wil je adviseren om je melding via dit formulier te doen en daarbij te vragen of deze gecompenseerd kunnen worden:

https://www.arriva.nl/consumenten/service-contact/contact-met-arriva-1/contactformulier.htm

Excuus voor het ervaren ongemak.

Met vriendelijke groet,
^SH
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Milouhuisman