Klacht: Bus kwam niet opdagen

op 10 oktober 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Zaterdag avond 8 oktober is de bus 400 van Utrecht naar Oosterhout van 19.41 niet komen opdagen.
We moesten mijn vriendin en ik, we zijn over de 70 jaar in de kou 2.00 uur moeten wachten op de volgende bus. We zijn bewust niet met de auto gegaan, want het is zo moeilijk om de auto kwijt te raken in Utrecht.
Aangezien ik zware reuma heb, ben ik door de kou de ochtend daarop in bed moeten blijven, kon me nauwelijks bewegen.
Ben zeer teleurgesteld, verdrietig. Mevr, van Rooij

Graag wil ik een tegemoetkoming !

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 14 oktober 2016 om 19:29 geantwoord

Beste Mevrouw Van Rooij,

Wat jammer om te lezen dat op 8 oktober de bus niet op is komen dagen, begrijpelijk dat u en uw vriendin daar van baalden. Helemaal toen u de volgende dag in bed moest blijven liggen omdat u in de kou hebt staan wachten. Hopelijk gaat het nu weer wat beter met u. Helaas kan ik op dit moment in het volgsysteem van de bus niet meer achterhalen waarom de bus niet op is komen dagen. Ik heb uw klacht daarom doorgestuurd naar de teammanager in de regio zodat het verder uitgezocht kan worden.

U vraagt om een tegemoetkoming in de vorm van 2 dagkaarten. Helaas kan en mag ik daar geen uitspraak over doen, ik wil u adviseren om het contactformulier op de website in te vullen: https://www.arriva.nl/consumenten/service-contact/contact-opnemen.htm

Excuses voor het ervaren ongemak aan u en uw vriendin. Hopelijk kunt u de volgende keer wel met de bus van Utrecht naar Oosterhout reizen.

^MR
Webcareteam Arriva

Heeft op 25 oktober 2016 om 11:19 geantwoord

Sorry zeggen is toch geen oplossing

Alle klachten die gemeld zijn door Mevr. Van Rooij