Klacht: Bus komt voor de zoveelste keer niet

Johjoh op 13 november 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Vandaag 13-11-2017 moet mijn zoon om 12.05 uur op school zijn in Rotterdam. Ik neem iedere dag lijn 310 van Dinteloord naar Rotterdam. Vandaag om 10.22 uur komt weer geen bus opdagen waardoor ik weer te laat kom op school. Wanneer komt Arriva de afspraken eens een keer na. Dit is de zoveelste keer dat de bus gewoon niet komt.

Ik ben pas tevreden als Arriva stop met de busdiensten in Brabant. Weg met die rommel.

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 13 november 2017 om 11:20 geantwoord

Beste Johjoh,

Wat ontzettend jammer om te lezen dat je bus niet kwam, waardoor je te laat op school kwam. Ik heb het in het systeem nagekeken en vanwege een ongeval was er veel vertraging in het verkeer en heeft de bus deels een omleiding moeten rijden.

^NT
Webcareteam Arriva

Johjoh

Heeft op 13 november 2017 om 18:29 geantwoord

Een ongeval kan gebeuren maar dit is niet de eerste keer. Het komt regelmatig voor dat er onverwacht busuitval is.

Alle klachten die gemeld zijn door