Klacht: Bus komt te vroeg en wil bijna doorrijden zonder reiziger

op 26 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Vanmorgen om 8.29 wilde ik de bus 21 richting Leiden Centraal instappen, maar de bus wilde al doorrijde . Hij stopte toch en gooide toen gelijk zijn deuren dicht, terwijl er nog een meneer mee wilde rijden. Ik zei dit tegen de buschauffeur en daarom deed ie zijn deuren nog open, denk dat ie anders gewoon was doorgereden. Deze bus samen met bus 20 rijdt veel vaker niet op tijd.

Als ik erop kan vertrouwen dat deze bus volgens de dienstregeling rijdt en anders moet dit worden aangegeven via reisapp 9292 o.i.d.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 maand geleden - Beste lisannevelsen, Wat vervelend dat de chauffeur door wilde rijden. Wat was je vertrekhalte? Begrijp ik uit je verhaal dat de bus niet op tijd was? Met vriendelijke groet, ^WB Arriva Webcareteam

Reactie van de melder van de klacht Lisannevelsen

1 maand geleden - Van Rijnzichtviaduct in Oegstgeest. De bus was 1 min te vroeg juist. Maar op dat traject komen bussen vaak te laat of te vroeg (waardoor ik dan m'n bus mis)

Arriva

Heeft op 26 september 2017 om 09:38 geantwoord

Beste Lisannevelsen,

Dank je wel voor je aanvulling. Ik stuur je klacht door naar de regio, zodat de chauffeur wordt aangesproken.

xcuses voor het ervaren ongemak. Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: http://bit.ly/2wIz51S.

^WB
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door Lisannevelsen