Klacht: bus komt te vroeg,

op 12 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Lijn 71, Harlingen – Leeuwarden, elke ochtend komt de bus veel te vroeg! 7.47 uur! Daardoor moeten onze kinderen wachten op de volgende en komen dan te laat op school!
Er kunnen nog zoveel omleidingen zijn, maar als jullie dat niet aangeven bij de bushalte gaan onze jongens er van uit dat de bus ook 7.47 uur komt.
Dit is zo waardeloos, arriva en dat maakt jullie onbetrouwbaar!!!!!
Ik zou zeggen: Doe er wat aan en zeg tegen de chauffeur dat ie moet wachten in Oosterbierum! Er zijn zoveel kinderen hiervan de dupe, zelfs brugklassers!

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

8 maanden geleden - Beste hwkrijgsheld, Ai, dat is jammer om te lezen. Graag hoor ik je van je wat de opstaphalte is van je kinderen. Dan maak ik er een melding van in de regio. met vriendelijke groet, ^JK Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht hwkrijgsheld

8 maanden geleden - Onze kinderen stappen in Oosterbierum op.

Arriva

Heeft op 12 september 2017 om 17:07 geantwoord

Ik kan helaas niet achterhalen waarom de bus veel te vroeg is. Heb wel gezien dat het een tijdhalte betreft. Dit betekent dat de bus deze tijd wel aan moet houden. Vind het erg jammer dat je kinderen hierdoor steeds te laat op school komen. Dat is uiteraard niet de bedoeling. Ik heb je klacht doorgestuurd naar de regio en ik hoop dat je snel verbetering merkt. Onze excuses voor het ongemak!

met vriendelijke groet,

^JK
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door hwkrijgsheld