Klacht: Bus komt te laat en rijd door

op 25 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik sta 24 -09 2017 om 19 uur te wachten bij de Mozartlaan in Waalwijk. De bus zou 19:08 vertrekken van deze halte toen verscheen er op het bord dat deze oponthoud had van zo’n 8 min dat is nog daar aan toe maar toen de bus verscheen haalde de chauffeur de schouders op en reed door.
Dus weer langer wachten hier ben ik dus niet van verdient en niet ik alleen stond voor niks te wachten.
Dus ik bellen kreeg ik te horen dat deze bus vol zat.
Nu komt het en er werdt gezegd dat er niets aan te doen is en maar moest wachten op de volgende.
Nu kan ik je zeggen de volgende zat ook stampvol en kip in een legbatterij heeft nog meer ruimte
Nou ik kan zeggen dat er wel degelijk wat aan te doen is gewoon extra bussen inzetten jullie weten donders goed dat het met mooi weer enorm druk is in de Efteling en massaal na sluitings tijd weer richting den Bosch gaan en met de 302 omdat lijn 800 niet meer rijd .
En dit is niet de eerste keer dat ik dit meemaak
Het is al een keer gebeurt dat ik maar via Tilburg ben gegaan maar dat is het zelfde gezeik zodra ik bij de Efteling kom maar ja kon ik zitten omdat ik lang moet staan ik pijnlijke voeten krijg ( hielspoor) dus echt niet lang kan staan

Als er extras bussen werdt ingezet van en naar de Efteling en zeker met mooi weer en niet alleen in jullie en augustus

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 25 september 2017 om 20:38 geantwoord

Beste Hschu1966,

Uit jouw reactie begrijp ik dat de bus je voorbij is gereden omdat deze te vol zat. Je geeft aan dat de bus hierop ook te vol zit. Ook geef je aan dat de reden hiervan is dat er veel mensen van en naar de Efteling reizen en niet meer met de 800 kunnen omdat deze niet rijdt.

Ik zal jouw signaal intern doorsturen en aangeven dat een extra bus een oplossing zou zijn. Ik kan niets toezeggen omdat hiervoor eerst tellingen gedaan moeten worden en er wel materiaal moet zijn. Maar het helpt als men het meld bij ons en ik hoop dan ook dat je snel verbetering opmerkt op jouw traject.

^SH
Webcareteam Arriva