Klacht: Bus komt te laat

op 08 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Hallo,
Ik reis iedere week op vrijdagmiddag met de bus vanaf Heerenveen station naar Drachten, maar iedere keer vertrekt lijn 320 te laat vanuit Heerenveen. Hierdoor mis ik mijn overstap telkens. Ik vind dit ronduit slordig, omdat dit niet iedere week hoeft te gebeuren. Ik hoop dat hier zeer spoedig iets aan wordt gedaan.
Groet,
Laura

Als de bus op de aangegeven vertrektijd vertrekt

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 jaar geleden - Goedenavond Laurah, Zou je kunnen aangeven wanneer je dit voor het laatst zo ervaren hebt? Hoe laat zou de bus vanuit Heerenveen moeten vertrekken? Met vriendelijke groet, ^JE Webcareteam Arriva

Arriva

Heeft op 14 september 2017 om 21:30 geantwoord

Beste Laurah,

Helaas hebben we tot op heden nog niet de benodigde informatie van jou ontvangen om de klacht door te kunnen sturen naar de regio. Daarom wordt de klacht afgesloten.

^MR
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Laurah.