Klacht: Bus komt opdagen

op 15 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er is sinds zondag een nieuwe dienstregeling, maar wordt slecht aangehouden. Dochter wilde gisteren met de 621 richting Werkendam vanaf Den Bosch Centraal vertrekken om 17.05, maar die bus kwam niet opdagen. Heeft daar weer moeten wachten op de volgende.

Gewenste Oplossing:

Als er meer bussen rijden volgens de nieuwe dienstregeling, dan wordt verwacht dat die bus ook daadwerkelijk rijd. Is niet de eerste keer van de week. Laat de buschauffeur zich aan de dienstregeling houden. En ik verwacht een antwoord waarom die bus niet is op komen dagen. Mijn dochter was niet de degene uit het dorp....

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 15 december 2017 om 12:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste San17,

Wat jammer dat je niet blij bent met de uitvoering van de dienstregeling. Niet fijn dat je dochter moest wachten op de volgende bus.

Ik zie dat deze bus is uitgevallen door problemen in het materieel.

Excuses voor het ervaren ongemak. Heb je nu of in de toekomst nog vragen over deze melding of een ander voorval, dan kun je contact met ons opnemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: http://bit.ly/2uFLeFj.

Met vriendelijke groet,
^Wouter
Arriva Webcareteam

Heeft op 15 december 2017 om 12:50 geantwoord

Geef dit dan voortaan aan op het mededelingenbord dat bus is uitgevallen. Dan weten de reizigers ook waar ze aan toe zijn.

Alle klachten die gemeld zijn door San17