Klacht: Bus komt op zelfde tijdstip aan als de trein vertrekt.dit iedere dag.

op 15 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bus vertrekt 11 over en trein komt 11 over aan of 41 vertrekken en dan komt ook net na 41 aan.
Busnummer 370/371 van Weert naar Venlo

Gewenste Oplossing:

Dit ervaar ik pas dit schooljaar dus ben pas14 dagen iedere dag aan gaan.dit gebeurt iedere dag dat ik een half uur of een uur moet wachten omdat ik hem zie weg rijden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

8 maanden geleden - Beste Leendersgw@gmail.com, Ik begrijp dat de aansluiting van lijn 370 en 371 niet goed aansluit op de trein en dat je daarover niet tevreden bent? Om welke trein gaat het precies? Met vriendelijke groet, ^WB Arriva Webcareteam

Reactie van de melder van de klacht Leendersgw@gmail.com

8 maanden geleden - Dr trein afkomend van Sittard

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 15 september 2017 om 16:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Leendersgw@gmail.com,

Het kan inderdaad voorkomen dat een bus en trein geen goede aansluiting hebben. Dat is helaas niet altijd mogelijk. Het wijzigen van de dienstregeling voor een betere aansluiting kunnen we helaas nu niet voor je regelen. Een wijziging heeft namelijk veel invloed op de andere aansluitingen van deze lijnen. Dat kan weer nadelig zijn voor andere reizigers.

Per 10 december 2017 wijzigt de dienstregeling weer. Hopelijk is dan ook je aansluiting beter.

Excuses voor het ervaren ongemak. Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: http://bit.ly/2wIz51S.

Met vriendelijke groet,
^WB
Arriva Webcareteam

Heeft op 15 september 2017 om 16:38 geantwoord

Jammer dat dit iedere dag terug Keert.voor een keertje was geen probleem Maar iedere dag. Dat is niet leuk

Alle klachten die gemeld zijn door Leendersgw@gmail.com