Klacht: Bus komt niet opdagen in Koudekerk aan de rijn

op 28 juni 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Beste Arriva,

Mijn vriend woont in Koudekerk aan de rijn en daar rijdt alleen bus 169.
Ik vind het toch wel weg vervelend dat soms de bus niet komt opdagen.
Er word ook geen melding gemaakt als hij niet komt. Het is belachelijk want sommige mensen moeten op tijd de trein halen in Leiden of naar een examen.
Het is niet de eerste keer dat dit gebeurd is, het komt wel vaker voor dat de bus 169 niet komt opdagen en pas het volgend uur komt.

Ik hoop dat hier werk van word gemaakt.

De bus moet gewoon komen op de aan gegeven tijd en met vertraging moet het worden aangegeven.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

9 maanden geleden - Hallo Cheyenne, Jammer om te lezen dat het niet altijd even goed verloopt met lijn 169. Weet je zo ook nog specifieke data en tijdstippen dat dit gebeurd is? Dan kan ik hier gericht melding van maken in de regio. Met vriendelijke groet, ^DK Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht Koudekerk

9 maanden geleden - Uh nee het zijn verschillende tijden en dagen dat hij dat doet. Daarom is het ook zo vervelend omdat het altijd onverwachts is. Groeten, Cheyenne

Arriva

Heeft op 30 juni 2016 om 12:38 geantwoord

Beste Cheyenne,

Jammer dat je geen specifieke tijdstippen en data kunt noemen, op die manier kan ik zoals mijn collega aangegeven heeft, er een gerichte melding van maken. Desondanks heb ik je melding intern doorgestuurd naar de teammanager in de regio zodat er naar de punctualiteit van lijn 169 gekeken kan worden. Hopelijk ervaart je vriend in de toekomst verbetering.

^MR
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Koudekerk