Klacht: Bus komt niet opdagen

Jos knubben op 20 november 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vanmorgen om 7.39 u. is lijn 56 van Brunssum naar Valkenburg gewoon niet komen opdagen. De chauffeur van de latere bus gaf ook te kennen, dat hij de collega niet was tegengekomen. Ik stond er al om 7. 35 u en ben dus 30 minuten te laat op mijn werk aangekomen. Hoe gaan we hiermee om? Ik vind het namelijk niet kunnen!!

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik reageer per messenger/Facebook en vervolgens een redelijk excuus krijg vanwege bv verkeersproblemen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 20 november 2017 om 17:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Jos,

Je klacht hebben we inmiddels via Facebook ontvangen. Dat is een kanaal die we vanuit onszelf beheren en ik heb er dan ook voor gekozen om je daar van een antwoord te voorzien.

Indien je verder nog vragen of opmerkingen hebt over dit onderwerp of in de toekomst over andere punten, dan kun je bij ons terecht via Facebook, Twitter of het contactformulier welke ik je in het Facebook bericht stuurde.

Met vriendelijke groet,
^Zoë
Team Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door