Klacht: Bus komt niet opdagen

op 27 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 jaar geleden - Beste Schiphof, Wat balen dat je bus niet kwam en dat je geen informatie over je bus kreeg. Wat is je eindhalte? Met vriendelijke groet, ^WB Arriva Webcareteam

Reactie van de melder van de klacht Schiphof

1 jaar geleden - Ingeur cm van de slikkeleane in berlikum ik kon gelukkig thuis komen alleen ik hoop dat het de volgende keer niet weer gebeurd

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 27 september 2017 om 20:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Schiphof,

Dank je wel voor je aanvulling.

Ik kan helaas in het volgsysteem niet zien wat de oorzaak was. Ik stuur je klacht intern door, zodat dit besproken en in de toekomst voorkomen kan worden.

Excuses voor het ervaren ongemak. Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: http://bit.ly/2wIz51S.

Met vriendelijke groet,
^WB
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door Schiphof