Klacht: Bus komt niet opdagen

op 27 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik sta al 10 min van te voren bij de halte 20 min later nog geen bus 71 bij havenplein om kwart over 5 terwijl er eigenlijk elk uur een bus hoort te komen en er staat ook nergens dat ie vertraging had

Als de bus de volgende keer er wel is

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 maand geleden - Beste Schiphof, Wat balen dat je bus niet kwam en dat je geen informatie over je bus kreeg. Wat is je eindhalte? Met vriendelijke groet, ^WB Arriva Webcareteam

Reactie van de melder van de klacht Schiphof

1 maand geleden - Ingeur cm van de slikkeleane in berlikum ik kon gelukkig thuis komen alleen ik hoop dat het de volgende keer niet weer gebeurd

Arriva

Heeft op 27 september 2017 om 20:01 geantwoord

Beste Schiphof,

Dank je wel voor je aanvulling.

Ik kan helaas in het volgsysteem niet zien wat de oorzaak was. Ik stuur je klacht intern door, zodat dit besproken en in de toekomst voorkomen kan worden.

^WB
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door Schiphof