Klacht: Bus komt niet opdagen

op 19 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 jaar geleden - Beste Joseschaefer, Spijtig om te lezen dat lijn 304 niet is geweest. Begrijpelijk dat je baalt. Zou je wellicht aan kunnen geven in welke plaats de bus niet is geweest, bij welke halte je stond te wachten, wat de vertrektijd is van de bus en in welke richting je wou reizen? Zodra ik deze info heb ontvangen maak ik er een melding van in de regio. Met vriendelijke groet, ^LH Arriva Webcareteam

Reactie van de melder van de klacht Joseschaefer

1 jaar geleden - Opstapplaats Groningen 304 naar drachten Vertrek 17 uur

Arriva

Heeft op 19 september 2017 om 17:40 geantwoord

Beste Joseschaefer,

Bedankt voor je reactie.

Ik heb het voor je uitgezocht. Ik zie dat lijn 304 gedeeltelijk is uitgevallen. Helaas kan ik de reden hiervoor niet achterhalen. Ik maak er in ieder geval intern een melding van in de regio.

Excuses voor het ervaren ongemak. Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: https://bit.ly/

^LH
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door Joseschaefer