Klacht: Bus komt niet opdagen

op 19 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Op dinsdag 19 September sta ik om 06:50 bij de bushalte te wachten op de bus dir om 06:54 zou moeten komen. Het is ondertussen 07:07 en er is nog steeds geen bus! Waardoor ik nu een belangrijke presentatie heb gemist op school. Dit kost mij weer extra tijd!!! Dus moet ik extra weer met openbaar vervoer!!

Ja daar kunnen we weinig aan doen.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

10 maanden geleden - Beste Chi Do, Wat jammer dat de bus niet is langs gekomen op het afgesproken tijdstip. Om je klacht in behandeling te kunnen nemen hebben we nog aanvullende informatie van je nodig: - lijnnummer van de bus - halte waar je wilt instappen - halte waar je wilt uitstappen. Zodra wij deze informatie hebben ontvangen zullen wij je klacht verder in behandeling nemen. Met vriendelijke groeten, ^JP Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht Arrivasucks

10 maanden geleden - Beste JP, Lijnnummer: 80 Halte waar ik in wilde stappen: Raadhuis, Venray Halte waar ik uit wilde stappen: Station Deurne Mvg, Chi

Bericht van Arriva

10 maanden geleden - Beste Chi Do, Bedankt voor de toelichting. Wanneer ik de dienstregeling van lijn 80 bekijk zie ik geen halte Raadhuis in Venray. Weet je zeker dat Raadhuis de officiële naam van de halte is? Ik hoor graag van je, Met vriendelijke groet, ^MR Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht Arrivasucks

10 maanden geleden - Beste MR, Sorry dat was de oude naam van de bushalte. De bushalte heet nu Centrum. Mvg, Chi

Arriva

Heeft op 19 september 2017 om 14:40 geantwoord

Beste Chi,

Dankjewel voor de aanvullende informatie. Ik heb gekeken of er een melding is gemaakt van een defecte bus of een vertraging. Hier heb ik helaas niets over kunnen vinden.

Je klacht heb ik daarom intern doorgestuurd waar dit verder kan worden uitgezocht en besproken wordt met de betrokken personen.

We willen je oprechte excuses aanbieden voor het ervaren ongemak.

^SH
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Arrivasucks