Klacht: Bus komt niet opdagen

op 18 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

De bus van 7.39 uur van Generaal maczecklaan in Baarle-Nassau naar Station Tilburg, lijn 132, is voor de zoveelste keer niet gekomen vandaag.
Altijd is die bus te laat, zowel vanuit Baarle-Nassau als vanuit Tilburg. Een bus latyer nemen is geen optie want dsan kunnen ze niet op tijd op de uni zijn. Er stonden weer veel mensen te wachten vanochtend op die van 7.39 uur maar is weer niet geweest.
Mijn dochter heeft 6 jaar met de bus naar Breda gereisd (132) en nooit problemen gehad. Nu naar Tilburg is het een ramp!!!!

Als de bussen op tijd bij hun halte verschijnen en dat ze ZEKER rijden!!!

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 18 september 2017 om 11:14 geantwoord

Beste L.Kusters,

Ai, dat is niet zo fijn om te lezen. Vervelend dat bussen vaak te laat zijn of dat ze niet komen opdagen. Ik heb je klacht doorgestuurd naar de regio en hoop dat je snel verbetering merkt.

^JK
Webcareteam Arriva