Klacht: Bus komt niet opdagen

op 21 augustus 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

De 370 bus naar Alphen aan den Rijn van 01.14 is niet op komen dagen. Belachelijk! Er zijn hier nu meerdere mensen die een UUR moeten wachten op de volgende bus. Niet normaal..

Mijn geld van de rit terug en zorgen dat dit in het vervolg niet meer gebeurd of netjes gemeld word.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 jaar geleden - Beste Femke, Uit je bericht begrijp ik dat je met de buslijn 370 om 01:14 naar Alphen aan den Rijn had willen reizen, maar dat deze niet is geweest. Ik vind dit zeer spijtig te horen. Zou je me kunnen vertellen bij welke halte je op deze buslijn stond te wachten? Met vriendelijke groet, ^NT Arriva webcare.

Arriva

Heeft op 04 september 2016 om 13:56 geantwoord

\"Beste Femke,

Uit je bericht begrijp ik dat je met de buslijn 370 om 01:14 naar Alphen aan den Rijn had willen reizen, maar dat deze niet is geweest. Ik vind dit zeer spijtig te horen. Zou je me kunnen vertellen bij welke halte je op deze buslijn stond te wachten?\"

Gevraagde informatie vooralsnog niet ontvangen. Klacht wordt daarom afgesloten. ^DK

Alle klachten die gemeld zijn door xFemkelove