Klacht: Bus komt niet opdagen

op 20 juni 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Het is al de zoveelste keer dat een bus van buslijn 300/301 van den bosch naar tilburg niet op komt dagen. Dit is dan bij bushalte Loon op Zand.

Als de bussen gewoon opkomen dagen. Wellicht een bord met digitale tijden die aangeeft hoelang je nog moet wachten.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 jaar geleden - Beste Vera, Jammer om te lezen dat je vaak ervaart dat de bus niet komt opdagen. Kun je me aangeven welke lijn er vandaag niet op kwam dagen en hoe laat dit was? Dan kunnen wij uitzoeken wat het probleem is en zoeken naar een oplossing hiervoor. Excuses voor het ervaren ongemak. Graag hoor ik nog van je. Met vriendelijke groet, ^YZ Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht Verat

1 jaar geleden - Het was lijn 300, de bus van 10:32

Arriva

Heeft op 20 juni 2016 om 21:16 geantwoord

Beste Vera,

Ik zie in het volgsysteem van de bus dat deze 15 minuten later bij de halte was dan bedoeld. Dit kwam omdat de chauffeur in de rit daarvoor een grote vertraging had opgelopen en deze niet zo snel kon inhalen.

Excuses voor het ongemak. Ik hoop dat je dit niet nogmaals meemaakt in de toekomst. Ik wens je in ieder geval nog een fijne avond toe.

^YZ
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Verat