Klacht: Bus komt niet opdagen

op 14 juni 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik had een dagkaart gekocht, want wilde een hapje eten in de stad & op tijd weer terug naar huis. Had van te voren gekeken en zou de bus van 20:57 richting made dus de bus 123 terugpakken. Was 10 min van te voren aanwezig, nog tot de 1 min zei hij op de planner in Breda, dat hij nog zou komen. Ineens staat er weer 58 min. Eerst dacht ik dat hij wat later zou zijn maar bij de over 40 min wist ik dat hij niet meer zou komen. Nu moet ik 1 uur wachten tot de volgende bus. Ik had graag nog wat willen voorbereiden voor morgen aangezien ik er om 5:15 weer uit moet gaat dat nu niet. Vind het echt slecht dat hij niet is komen opdagen & ook dat we er geen melding van hebben gekregen.

Vanavond kan er niks meer aan gedaan worden, heel mijn avond is in duigen gevallen.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 14 juni 2016 om 21:37 geantwoord

Beste Yu-Rong,

Niet leuk om te lezen dat de bus van lijn 123 richting Made niet op is komen dagen. Begrijpelijk dat je daar van baalt, helemaal als jou hele avond daarmee in duigen is gevallen. In het systeem kan ik helaas geen reden ontdekken waarom de rit is komen te vervallen. Daarom heb ik je klacht intern doorgestuurd naar de teammanager in de regio zodat hier naar gekeken kan worden. Excuses voor het ervaren ongemak en hopelijk ervaar je in de toekomst verbetering.

^MR
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Yu-Rong