Klacht: Bus komt niet opdagen

op 26 mei 2021 over Connexxion in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op de matrix bij halte Plein 40-45 in Amsterdam wordt de aankomsttijd van lijn 80 (eindbestemming Zandvoort) netjes aangegeven. Je ziet ook de volgende bus80 op de matrix verschijnen. Alleen rijdt die lijn niet. Maar dat had ik kunnen weten volgens de connexxion medewerkster die ik vandaag telefonisch sprak: dan had ik maar op de connexxion website moeten kijken. Toen ik vanochtend op 9292 de vertrektijden checkte van Plein 40-45 naar Tempeliersstraat Haarlem werd lijn 80 gewoon geadviseerd. Gevolg: 3 gedupeerden bij de halte waaronder een bejaarde dame en ik miste mijn afspraak.

Gewenste Oplossing:

Excuses

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Connexxion

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Connexxion nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door flauwekul21