Klacht: Bus komt niet opdagen

RK0124 op 07 juli 2020 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Gisterenavond (6 juli) wilde ik de bus 305 van 17:30 vanaf ziekenhuis bernhoven richting oss. Deze kwam niet en het bord gaf aan dat de volgende pas 45 min later kwam. Terwijl 9292 iets heel anders aangaf… Deze had ook oponthoud en kwam uiteindelijk helemaal niet. Kan dit aangepast worden? Vertrouwen op het schema kan blijkbaar niet. Heel vervelend!

Schema aanpassen aan realiteit zodat je weet waar je aan toe bent wanneer je reist met openbaar vervoer.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 07 juli 2020 om 17:42 geantwoord

Beste RK0124,

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat je reis niet naar verwachting is verlopen. Onze excuses hiervoor.

In Brabant rijden wij volgens de vakantiedienstregeling, deze kun je terug vinden via de volgende link: https://www.arriva.nl/noordbrabant/reisinformatie/dienstregeling.htm.

Wij proberen uiteraard altijd volgens dienstregeling te rijden, helaas hebben wij soms te maken met onverwachte omstandigheden.

Excuses voor het ervaren ongemak. Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL of via onze Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland.
Resh
Medewerker Klantenservice