Klacht: Bus komt niet

op 03 oktober 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al weken komt de 634 van Waalwijk naar Raamsdonksveer om 06:56 niet of te laat. Wij als reizigers moeten of een andere bus halen of naar het werk. Dit gebeurt nu al zo vaak dat ik elke keer voor niks zit te wachten of de volgende bus niet haal en te laat kom. En 9 van de 10 keer weten ze de weg ook niet

Gewenste Oplossing:

Zet normale buschauffeurs erop die op tijd komt en de weg weet. Mensen moeten gewoon naar school of naar het werk. En er hangen daar consequenties aan vast na zo vaak te laat komen en daar draaien de mensen voor op.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 03 oktober 2017 om 07:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste WacZ,

Wat vervelend om te lezen dat je deze ervaring hebt met de lijn 634. Onze excuses voor het ervaren ongemak.

Wij zullen je melding doorzetten naar de verantwoordelijke manager met het verzoek dit met de chauffeurs te bespreken. Deze gesprekken vinden plaats op basis van hoor en wederhoor.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Je vindt ons onder @Arriva_NL en www.facebook.com/ArrivaNederland

Met vriendelijke groet,

^JP
Webcareteam Arriva

Heeft op 03 oktober 2017 om 08:19 geantwoord

Ik heb al vaker hier een klacht over ingediend en het probleem blijft zich maar voordoen. Al 3 jaar reis ik met deze lijn en elke keer is er wel wat. En met de klachten word niks gedaan

Alle klachten die gemeld zijn door WacZ