Klacht: Bus komt niet

op 16 oktober 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Het is me al meerdere keren gebeurd dat buslijn 11 gewoon niet komt zonder reden. Dit komt me echt mijn neus uit. Ik heb al 3 keer langer dan 45 minuten moeten wachten. Als het 1 keer zou gebeuren is dat geen probleem. Maar 3 keer in een maand…

Wanneer er een duidelijke reden bekend is over het niet komen van bussen. En wanneer de bus eindelijk een keer optijd komt.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 maand geleden - Beste Manon, Balen zeg dat je al meerdere keren ervaren hebt dat lijn 11 zonder reden is komen te vervallen. Ik wil graag met je meekijken in het systeem of ik een reden kant ontdekken waarom de bus niet op is komen dagen, maar dan ontvang ik graag nog meer informatie van je. Bijvoorbeeld: - Bij welke halte wilde je op de bus stappen? - Hoe laat wilde je vandaag op de bus stappen? - In welke richting wilde je reizen? Graag ontvang ik bovenstaande informatie nog van je. Met vriendelijke groet, ^MR Webcareteam

Arriva

Heeft op 26 oktober 2016 om 07:53 geantwoord

Gevraagde informatie ontbreekt vooralsnog. Klacht wordt daarom afgesloten.

^DK

Alle klachten die gemeld zijn door Kortmanon