Klacht: Bus komt niet

op 13 oktober 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik sta donderag 13-09 op de bus te wagten op 7:50!op de bus van 8:04 en er is geen bus gekomen nu ben ik telaat op school door julie slechten systeem

Gewenste Oplossing:

Bussen die komen opdagen je betaalt achtelijk veel voor iets dat er ni is

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 maand geleden - Beste Merel, Niet leuk om te lezen dat de bus niet op is komen dagen. Ik begrijp dat je er van baalt als je daardoor te laat op school komt. Ik zou je klacht graag intern door willen sturen zodat er uitgezocht kan worden waarom de rit is komen te vervallen, maar dan ontvang ik graag nog iets meer informatie van je. Kun je aangeven om welke buslijn het gaat? Bij welke halte stond je te wachten en in welke richting wilde je reizen? Graag ontvang ik die informatie nog van je. Met vriendelijke groet, ^MR Webcareteam Arriva

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 26 oktober 2016 om 07:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Gevraagde informatie ontbreekt vooralsnog. Klacht wordt daarom afgesloten.

^DK

Alle klachten die gemeld zijn door Merel slinger