Klacht: Bus komt herhaaldelijk te laat

op 17 juni 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Bus 99 richting Harlingen, die vanaf Antonius ziekenhuis Sneek om 5 minuten voor het uur aankomt, is herhaaldelijk te laat. Ik heb nu al 7 keer meegemaakt dat deze bus 10 tot 15 minuten te laat komt, waardoor ik mijn overstap mis.

Dat de bus optijd komt, zodat ik mijn overstap kan halen.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

11 maanden geleden - Hallo Anieke, Bedankt voor je bericht. Om je klacht door te kunnen sturen zou ik graag nog willen weten of je ook bepaalde data en tijdstippen weet te herinneren? Dan kunnen wij wellicht nog nagaan wat er op die momenten mis is gegaan. En begrijp ik het goed dat je bij het Antonius ziekenhuis in Sneek opstapt? Of stap je ergens anders op? Met vriendelijke groet, ^DK Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht Anieke S.

11 maanden geleden - Beste Arriva, Ik kan mij niet alle data herinneren want ik heb het niet bij gehouden, maar de volgende data waren de twee laatste keren, maandag 13 juni en vrijdag 17 juni. De tijden dat de bus te laat komt verschilt vaak. Het kan om 14:55 zijn maar ook om 16:55, wel is het telkens de bus van 5 minuten voor het uur. Het klopt inderdaad dat ik bij Antonius ziekenhuis opstap. Met vriendelijke groet, Anieke

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 19 juni 2016 om 14:50 geantwoord

Hallo Anieke,

Bedankt voor je toelichting. Het verhaal is mij nu duidelijk. Ik stuur je klacht door naar de teammanager in de regio zodat hij deze twee voorvallen nader kan onderzoeken en met de betreffende chauffeurs kan bespreken.

Omdat je aangeeft dat het regelmatig voorkomt dat lijn 99 te laat is, zal ik ook vragen of er naar de punctualiteit van deze lijn gekeken wordt. Hopelijk merk je snel verbetering op dit traject.

^DK
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Anieke S.