Klacht: Bus komt 2x niet opdagen

op 30 juni 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Afgelopen week staat mijn dochter tevergeefs 2x op bus 117 van Breda naar Fijnaart te wachten en vice versa, de bus komt doodleuk niet opdagen. Afgelopen maandagmorgen de bus richting Fijnaart van 9.32 is helemaal niet gekomen en vandaag de bus richting Breda van 17.35, waarbij 2 minuten van te voren via 9292 gemeld wordt dat deze bus niet rijdt. Volgens mij hoort ook Arriva zich aan de diensttijden te houden en er niet lukraak bussen tussenuit te halen.

Dat de bus rijdt zoals de dienstregeling zegt en er geen ritten tussenuit halen

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 jaar geleden - Beste Adrie, Niet leuk om te lezen dat je dochter zo vaak staat te wachten op de bus en deze niet komt opdagen. Excuses hiervoor. Uiteraard is het onze bedoeling om via dienstregeling te rijden, echter soms zijn er onvoorziene omstandigheden waardoor dit niet lukt, zoals bijvoorbeeld verkeersdrukte. Graag zoek ik voor je uit waarom de bus vandaag niet is geweest. Stond je dochter te wachten op het busstation in Fijnaart? Of bij een andere halte? Met vriendelijke groet, ^YZ Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht Adrie Hop

1 jaar geleden - Mijn dochter stond in Zevenbergen bij het station, op tijd met nog meer mensen.

Arriva

Heeft op 01 juli 2016 om 14:23 geantwoord

Beste Adrie,

Bedankt voor de toelichting. Ik heb intern navraag gedaan bij de teammanager in de betreffende regio waarom de bus niet op is komen dagen. Helaas zijn er door schades en ongevallen enkele bussen voor reparatie weggebracht, daardoor is er rituitval ontstaan. Vanuit de regio excuses voor het ervaren ongemak. Hopelijk ervaart je dochter in de toekomst verbetering!

^MR
Webcareteam Arriva