Klacht: bus klachten

op 14 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

ik heb een paar klachten over Arriva in Limburg. ten eerste zijn de bussen van Arriva heel vaak te laat bij de halte maar ook te laat bij de eindbestemming waardoor ik vaak mijn trein niet haal. ten tweede wachten de buschauffeurs niet als je zwaait en komt aanrennen. de buschauffeur zag me rennen en zwaaien maar reed gewoon weg terwijl ik maar 3 meter verder weg was waardoor ik en veel andere een uur hebben moeten wachten op de volgende bus of een taxi moeten bellen.

ik ben tevreden als de bus vaker op tijd komt waardoor ik mijn aansluiting haal, en dat de bus wacht als ik zwaai of duidelijk aangeef dat ik er nog snel in moet.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 14 september 2017 om 11:21 geantwoord

Beste Fleurhubers,

Dat is niet zo fijn! Balen dat je vaak je trein niet haalt en dat zelfs als je zwaait de bus gewoon weg rijdt. Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Ik heb je klacht doorgestuurd naar de regio en hoop dat je snel verbetering merkt.

^JK
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door fleurhubers