Klacht: Bus is niet op komen dagen

op 23 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Maandag 18 dec. 2017 stonden we met meerdere mensen om 17:45 uur op bus 122 te wachten voor vervoer naar Lage- en Hooge Zwaluwe. Op de app was wel een kleine vertraging opgegeven maar ook om 17:53 kwam er geen bus. Om 18:10 u kwam een moeder uit Lage Zwaluwe haar dochter ophalen, gelukkig kon ik meerijden. Ook onderweg zijn we de bus niet tegengekomen! Zonder lift had ik 1 uur moeten wachten in de regen bij wind, in een abri die met de opening pal op de windrichting west staat. Je wordt in de abri net zo nat als buiten. En je moet staan omdat de zitjes eruit gehaald zijn. Ik vind dit alles uiterst klantonvriendelijk. Zo jaag je mensen uit de bus.

Als de aansluiting van de bus op de trein minimaal 5 minuten is.
Als de bus op tijd komt, en
als hij niet komt dit ook op de app aangegeven wordt dan sta je niet onnodig en voor niets te wachten en kun je snel maatregelen nemen (hopelijk).
Als er eindelijk een abri wordt geplaatst bij station Lage Zwaluwe die de wachtende passagiers op een bus BESCHERMT TEGEN regen en wind.

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 23 december 2017 om 16:13 geantwoord

Beste m.marijnissen,

Ai,dat is niet zo mooi! Vervelend dat de bus niet is komen opdagen en dat je niet kan schuilen bij de bushalte. Ik zal dit doorgeven in de regio. Bushokjes (abris) zijn in beheer van de gemeente. Klachten daarover kun je bij de gemeente indienen. Excuses voor het ongemak en alvast fijne feestdagen!

Groet,
^Jimmy
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door m.marijnissen