Klacht: bus is niet komen opdagen

op 06 oktober 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik sta al vanaf 6:15 op het bus richting 4 richting princenhage te wachten bij de halte Vlaanderen straat het bus is nergens te bekennen. Ik heb verantwoordelijkheid dienst voor meer dan 37 bewoners ik mis hierdoor mijn hele aansluiting naar Rotterdam dit is absurd en het is niet de eerste keer dat de chauffeurs 9 min dood leuk aankomen. Ik vindt dit zeer maar zeer slechte manier van werken nu sta ik gemiddeld hier 20 minuten op een bus die niet komt dit is belachelijk. Ze weten donders goed hoe laat hun dienst begint gewoon op staan en je werk doen punt uit

Ik ben over niets te vreden tis al raar dat zaterdag de bussen vele malen later beginnen te rijden . En door de weeks pas om 6:18 terwijl voorheen met veiolia het eerste bus al om 6:00 uur kwam.Bovendien houden de buschauffeur zich absoluut niet aan de vertrek tijden ze doen wat ze willen

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

2 maanden geleden - Goedemorgen, Uit je melding begrijp ik da de eerste bus van lijn 5 vaak te laat bij de halte Breda, Vlaanderenstraat is waardoor je de aansluiting richting Rotterdam mist. Ik begrijp dat dit minder prettig is en daarom heb ik je melding doorgestuurd naar de teammanager zodat hier verder naar kan worden gekeken. Groet, ^JE

Arriva

Heeft op 26 oktober 2016 om 06:36 geantwoord

Goedemorgen,

^JE
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door nakitaxxxx