Klacht: Bus is niet komen opdagen

op 14 juni 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Lijnbus 72 die rijdt van Noordeloos naar Leerdam is niet komen opdagen om 17:27. Dit is nu al de 3de keer in 2 weken tijd.

Gewenste Oplossing:

Als ik 's ochtends van Noordeloos naar Leerdam rijdt komt hij optijd aan en zet mij optijd af in Leerdam

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 14 juni 2016 om 19:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Metje,

Niet leuk om te lezen dat de bus niet op is komen dagen. Begrijpelijk dat je daar van baalt. Ik heb je klacht intern doorgestuurd naar de teammanager in de regio zodat hier naar gekeken kan worden. Excuses voor het ervaren ongemak! Hopelijk ervaar je in de toekomst verbetering en komt lijn 72 wel gewoon iedere dag opdagen.

Met vriendelijke groet,
^MR
Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door Metje1997