Klacht: Bus is niet komen opdagen

op 14 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik neem dagelijks de bus 4 bij de halte heienlangdonk.
Vandaag stond ik zoals altijd op de bus van 07.49 te wachten alleen deze is nooit komen opdagen. Hierdoor heb ik mijn trein naar werk gemist. Wat dit nog erger maakt is dat de volgende bus van 08.00 was 10min te laat en kon ik uiteindelijk niet instappen omdat deze te vol was (omdat de vorige bus niet is komen opdagen).

Gewenste Oplossing:

Door jullie slechte service ben laat op mijn werk gekomen. Ik wil graag een vergoeding van jullie

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 maand geleden - Beste MelodyA, Wat balen dat je bus niet kwam. Wat is je eindhalte? Met vriendelijke groet, ^Wouter Arriva Webcareteam

Reactie van de melder van de klacht MelodyA

1 maand geleden - Breda CS

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 14 december 2017 om 10:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste MelodyA,

Helaas is deze rit uitgevallen doordat de bus defect was.

Excuses voor het ervaren ongemak. Heb je nu of in de toekomst nog vragen over deze melding of een ander voorval, dan kun je contact met ons opnemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: http://bit.ly/2uFLeFj.

Met vriendelijke groet,
^Wouter
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door MelodyA