Klacht: Bus is niet gekomen.

op 29 augustus 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik was om 13.01 op station bergen op zoom. Om de bus 111 te pakken naar lepelstraat die zou om 13.15 komen. Nu is het 13.33 en hij is er nog niet. En heb hem ook niet gemist want ik sta op het station. Ik vind dit erg vervelend want ik heb ook afspraken om ergens optijd te zijn en dat kan nu dus niet. Bedankt arriva!

Gewenste Oplossing:

Als de bus is een keer optijd is want dit is nu al de zoveelste keer dat die niet komt of te laat komt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 29 augustus 2016 om 13:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Amely,

Uit je bericht begrijp ik dat je eerder vanmiddag een flinke tijd op lijn 111 hebt moeten wachten vanaf station Bergen op Zoom. In het volgsysteem zie ik dat deze bus inderdaad met vertraging is gestart. De reden hiervan weet ik helaas niet. Mijn oprechte excuses voor het ongemak.

Mocht dit in de toekomst nogmaals voorkomen, dan mag je altijd ook contact opnemen via Twitter, Facebook of de telefoon, zodat we direct even met je mee kunnen kijken!

Met vriendelijke groet,
^NT
Arriva Webcare.

Alle klachten die gemeld zijn door Amely1994