Klacht: Bus heeft mij gemist

op 25 augustus 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

We hebben 20 minuten gewacht op de bus vandaag, 24 augustus 2016. Om 15:30 uur zou de eerste bus komen op lijn 305. Toen we de bus zagen aankomen rijden stonden we op om in te kunnen stappen. De buschauffeur keek ons aan en reed ons zo voorbij. Dit vinden wij natuurlijk onacceptabel.

Bussen gewoon stoppen voor mensen die de bus moeten hebben

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

9 maanden geleden - Goedemorgen Jill, Oh jee! Ik wil dit graag verder voor je uitzoeken. Zou je kunnen aangeven bij welke halte je wilde instappen en in welke richting je wilde reizen? Heb je ook duidelijk aangegeven bij de halte mee te willen met de bus? Het is namelijk voor chauffeurs niet altijd duidelijk of reizigers die bij een halte staan ook mee willen met de bus. Bij een halte kunnen namelijk meerdere buslijnen stoppen. Groet, ^JE

Arriva

Heeft op 04 september 2016 om 14:29 geantwoord

\"Oh jee! Ik wil dit graag verder voor je uitzoeken. Zou je kunnen aangeven bij welke halte je wilde instappen en in welke richting je wilde reizen? Heb je ook duidelijk aangegeven bij de halte mee te willen met de bus? Het is namelijk voor chauffeurs niet altijd duidelijk of reizigers die bij een halte staan ook mee willen met de bus. Bij een halte kunnen namelijk meerdere buslijnen stoppen.\"

Gevraagde informatie ontbreekt vooralsnog. Klacht wordt daarom afgesloten. ^DK

Alle klachten die gemeld zijn door Jilldevaan