Klacht: Bus gewoon doorgereden na 50 minuten wachten

op 14 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Op donderdag 14 December stond ik om half 8 op bus 377 te wachten op station Roermond. De bus zou om 19:34 aankomen. Om 19:47 was de bus er nog niet. Om 19:56 was de bus er en stond hij midden schuin op de parkeerplaats stil. Na dat hij daar 10 minuten stil stond is hij gewoon doorgereden zonder iemand mee te nemen. Hij reed gewoon langs het perron waar iedereen stond te wachten met nogsteeds het busnummer 377 op de bus. De bus reed na dit uur nog maar om het uur dus ik heb in totaal een uur op de bus gewacht in de regen. Ook komt deze bus sochtends te laat waardoor iedereen de trein mist. Om 7:21 hoort hij aan te komen maar hij komt meestal pas om 30 over aan. De hele bus klaagt hier over in de ochtend! DOE HIER IETS AAN!! Laat hem eerder vertrekken!!!!

Ik wil dat bus 377 beter rijd want ik en al de andere mensen die deze bus hebben, hebben er al de hele week last van en dit is pas de eerste week! Ik de ochtend eerder vertrekken (hoeft maar 5 minuten) en opnde terug weg niet zomaar mensen in de kou laten staan!!!

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 14 december 2017 om 22:11 geantwoord

Beste marloes_brouwers,

Ai! Wat balen dat de bus van 19.34 uur jou voorbij is gereden. In het volgsysteem van de bus zie ik dat deze rit is komen te vervallen vanwege teveel opgelopen vertraging van de voorgaande rit. Excuses! Ik vind het ook jammer om te lezen dat de bus 's ochtends altijd te laat vertrekt. Ik stuur je klacht daarover intern door naar de regio zodat er op de punctualiteit van lijn 377 gelet kan worden. Weet wel dat het verkeer, helemaal tijdens de spits lastig te voorspellen is. Daardoor kan er inderdaad een lichte afwijking in de tijden zitten ten opzichte van de geplande dienstregeling.

Ik hoop dat je in de toekomst verbetering ervaart.

^Manon
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door marloes_brouwers