Klacht: Bus geweigerd met 2 kinderen

op 06 oktober 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Goede avond arriva.
Donderdag 6oktober in dordrecht stond ik op lijn 3 naar crabbhof te wachten 20minuten lang en zoals gewoonlijk was hij weer een paar minuten te laat. Dat is dan nog niet heel erg maar als ik daar sta in het donker met mijn 2 zoontjes van 2 en 1 jaar terwijl het hardstikke koud is eindelijk komt die dan aan en dan krijg ik te horen dat we niet mee mogen omdat er geen plek voor ons is omdat er 2 kinderwagens in staan terwijl er normaal ook 3 soms 4 in staan. Vind dit nogal asociaal van de bus chaufeur dat je een moeder met 2 kinderen laat staan omdat het niet past terwijl iedereen in de bus van mening was dat het wel kon en de vrouwen met kinderwagens waren ook aan de kant dus paste het makkelijk.
Ik vind dit te schandalig voor woorden dat dit zomaar gedaan word.

Ik zou niet weten hoe dit opgelost zal kunnen worden.
Weet alleen wel dat ik dit schandalig vind.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 06 oktober 2016 om 22:31 geantwoord

Beste Seraya,

Wat ontzettend balen dat jij en je kindjes niet meer met de bus meekonden, omdat deze lijn vol was. Het is inderdaad niet toegestaan om meer passagiers mee te nemen dan de capaciteit van de bus aangeeft. Dit staat voorin de bus aangegeven. Dit omdat veiligheid onze eerste prioriteit is.

Mijn oprechte excuses voor het ongemak.

^NT
Arriva Webcare.

Alle klachten die gemeld zijn door Seraya