Klacht: Bus gemist

op 07 oktober 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste Arriva,
Ik zat vandaag / net in de 20 naar kerkrade deze werd bestuurt door een man (Ik ken hem toevallig)! Mijn bus had vertraging opgelopen waardoor ik de andere bus niet zou redden. Ik vroeg netjes aan meneer of hij wilde vragen of de 29 kon wachten. Meneer zei dat we het wel zouden redden op een niet zo’n klantvriendelijke en aardige manier.. ik liep door, toen we in Kerkrade aan kwamen was mijn bus (de overstap) allang weg. Ik vertelde aan meneer dat mijn bus weg was omdat hij niet voor mij wilde omroepen…

Nu mag ik dus een uur wachten op mijn volgende bus!

Gewenste Oplossing:

N.V.T

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 07 oktober 2017 om 16:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Danique,

Wat jammer om te lezen. Niet leuk dat je ondanks je het vroeg de chauffeur niks deed met je verzoek. Erg vervelend dat je een uur moest wachten omdat je je overstap had gemist hierdoor. Ik heb je klacht doorgestuurd naar de regio zodat dit besproken kan worden met de chauffeur. Onze excuses voor het ongemak!

met vriendelijke groet,

^JK
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Daniquexxx