Klacht: Bus gemist

op 13 oktober 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Beste Arriva,
Donderdag, 13 oktober, zaten wij in de 388 die 7:08 vertekt in Noordeloos richting N3 west Papendrecht. Met deze bus hadden we file, vandaar dat we krappe overstaptijd hadden. We vroegen aan de buschauffeur of hij contact wilde opnemen met de 191 richting Zuidplein Rotterdam van 7:40. Dit heeft hij meerdere keren geprobeerd en hij deed zijn best zodat we de bus konden hallen. Groot compliment! We kwamen om 7:38 aan en we begonnen te rennen richting de bushalte. De buschauffeur moet ons wel gezien hebben, want we renden vlak bij de bus, maar ze stopte niet. Nu moeten we de bus van 8:10 nemen en missen we een stuk van de les.

-Als de buschauffeur wacht tot de tijd dat hij mag vertrekken bij de betreffende halte
-Dat de buschauffeur wacht als hij
-Dat het onderling contact opnemen van buschauffeurs gemakkelijker gaat. Dat de verbinding beter is.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 15 oktober 2016 om 20:05 geantwoord

Beste Harmke,

Ai, balen zeg dat jullie een krappe overstaptijd hadden en vervolgens de overstap nog gemist hebben ook. Jammer om te lezen dat de verbinding niet goed tot stand kwam tussen de ene en de andere buschauffeur. Ik heb je klacht doorgestuurd naar de teammanager in de regio zodat dit veder uitgezocht en besproken kan worden. Excuses voor het ervaren ongemak en de vertraging die jullie hebben opgelopen! Hopelijk ervaar je in de toekomst verbetering en kunnen jullie de overstap wel halen.

^MR
Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door HarmkeTromp