Klacht: Bus en trein

op 18 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Wij hebben steeds hetzelfde gedonder dat onze bus en trein niet op elkaar aansluiten. Of de bus heeft vertraging en missen we de trein of de slagbomen gaan dicht omdat groningen er langs moet en gaat onze trein weg. De bestuurder van de trein kijkt ons aan en lacht ons vaak uit en zwaait ons gedag. Dit moet anders !

Als de bus geen vertraging heeft en zo ja wel dat de trein even wacht. Terwijl hij ons ziet staan en ons uitlacht.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 18 september 2017 om 10:15 geantwoord

Beste Marrit Fimke,

Dat is niet zo leuk om te lezen. Vervelend dat de aansluiting niet optimaal is. Ik heb het gemeld in de regio. Excuses voor het ongemak!

^JK
Webcareteam Arriva

Heeft op 18 september 2017 om 11:09 geantwoord

Ik wil dat er echt een goeie oplossing komt. Niet dat het alleen gemeld is. Dat er ook actie word ondergenomen

Alle klachten die gemeld zijn door Marrit Fimke