Klacht: Bus doorgereden bij bushalte, alweer.

op 21 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Vanmorgen is de bus 73 winterswijk enschede doorgereden bij bushalte vredensehof. Het is zeer vervelend dat dit gebeurr aangezien ik met mijn hand omhoog stond en praktisch stond te gebaren naar de chauffeur om te stoppen omdat ik mee wou. Nadat de chauffeur in kwestie mij aankeek stopte hij niet en reed hij gewoon door. Dit is jammer want nu mis ik school en kom ik in de problemen door afwezigheid terwijl ik dit niet wil. Ik ben net als heel veel andere studenten afhankelijk van jullie om op school te komen, het zou fijn zijn als jullie ook je best doen om de service te verlenen waar jullie voor staan, want naar mijn idee gebeurt dat nu niet.

Ik ben tevreden als jullie gewoon stoppen en mensen mee laten gaan in de bus. En anders een passende oplossing bedenken en bieden.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 21 september 2017 om 10:54 geantwoord

Beste Einees,

Jammer om te lezen dat je dit vaker ervaart. Niet leuk dat de chauffeur doorrijdt en dat je hierdoor niet naar school kon. Ik heb het gemeld in de regio en ik hoop dat je snel verbetering merkt.

Onze excuses voor het ervaren ongemak! Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: https://bit.ly/.

^JK
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Einees